Laatste dag Disney - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu Laatste dag Disney - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu

Laatste dag Disney

Blijf op de hoogte en volg Jan en Katja

25 Juni 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag is onze laatste dag in Disney. We hebben een strak schema en willen de dag goed besteden. Helaas heeft ons ontbijt restaurant andere plannen dus voor we beginnen lopen we al bijna een uur achter. Eenmaal in het park gaan we rechtstreeks naar de Tower of Terror. Geen wachtrij! We kunnen zo doorlopen en genieten van de attractie. We gaan door maar a bugs life. Ook daar lopen we zo naar binnen. Dit hadden ze beter horror kunnen noemen. Alle beesten die ze daar in 3D op je loslaten. Brrrrr. Ik ben blij als we weer buiten staan. Tijd voor koffie! Dat drinken we in het Amerika uit de jaren 60 aan de Route 66. Jan krijgt er steeds meer plezier in. Na de koffie komt de grote vraag: gaan we in de California Screamin'. Een houten rollercoaster. Jan voelt er eerst niets voor dus ik stel voor dat ik alleen ga. Daar eenmaal aangekomen staat ook hier weer geen rij dus Jan besluit mee te gaan. Dan pad zie ik de looping.... Ojee. Maar hoed voor we het weten zitten we klem in de wagentjes en is er geen weg terug. Gillen is verplicht en daar hoeven we geen enkele moeite voor te doen. Als we weer buiten staan zijn we het eens: dit is het meest gave wat we ooit hebben gedaan. De foto kopen we dan ook graag. Inmiddels is het tijd om naar het andere park te gaan. We willen immers de grote parade zien. We vinden een mooi plekje en wachten rustig af. We komen in gesprek met een mevrouw wier ouders uit Nederland komen en de tijd vliegt voorbij. Na de parade gaan we terug naar de hotelkamer om ons om te kleden want we hebben gereserveerd in een echt restaurant waar we bij ons diner ook exclusieve kaartjes krijgen voor de show Water of Colors. Het eten is een verademing na alle steaks en burgers. Na het eten gaan we richting de ingang voor de show. We hebben plaatsen vooraan! We moeten nog wel even wachten maar Disney zou Disney niet zijn als we niet beziggehouden werden. En dan begint de show. Ademloos maar dan ook werkelijk ademloos hebben we gekeken. Wat een fantastische afsluiting van een heerlijk verblijf!