Een heerlijke dag! - Reisverslag uit Tombstone, Verenigde Staten van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu Een heerlijke dag! - Reisverslag uit Tombstone, Verenigde Staten van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu

Een heerlijke dag!

Blijf op de hoogte en volg Jan en Katja

18 Juni 2014 | Verenigde Staten, Tombstone

Vanmorgen vroeg uit de veren want om7 uur werden we verwacht voor een rit door de bergen. Het was aangenaam. Slechts een graad of 27. Even snel wat fruit en een kop koffie en daar gingen we! Twee uur lang scherp omhoog dan weer stijl naar beneden. Geweldig! Na terugkomst stond het ontbijt te wachten en daarna op naar Tombstone. In dat stadje leven ze nog alsof het 1883 is. Wyatt Earp en z'n broers zijn er nog sheriff en ook de vuurgevechten worden nog nagespeeld. Viel het eerst nog mee met de hitte mede door de bewolking, later werd het al snel 39 graden. Na een lunch in het oude theater en nog even voetbal kijken nog wat door de straatjes geslenterd en weer terug naar de ranch. We vinden het echt te heet voor een fast ride dus gaan met een verkoelend drankje op ons terras zitten. Nagenieten van een fijne dag.