Dag in San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu Dag in San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu

Dag in San Diego

Blijf op de hoogte en volg Jan en Katja

20 Juni 2014 | Verenigde Staten, San Diego

Vanmorgen na het ontbijt werden we opgehaald door Susie, onze trolley buschauffeur. Wat een leuk mens! Nadat we in Old Town meer passagiers hadden opgehaald gingen we op weg. We hadden besloten eerst de hele tour te doen en daarna te beslissen wat we echt niet missen konden. We hebben genoten. Alles zat mee. Het weer, de humor van Susie en de mensen om ons heen. We besloten een stukje Gaslamp Quarter te doen en Balboa Park. Na de nodige musea bezocht te hebben zijn we naar de San Diego Zoo gegaan. En we hadden weer geluk. De panda's waren wakker en buiten. Wat een belevenis!

Om zes uur kwam de trolley ons weer halen. We hadden de hele bus voor ons alleen. Dus binnen een kwartier waren we terug om de reserveringen voor La Jolla en een twee uur durende haven tour te regelen om daarna met een glas witte Sangria en een fles Corona en een overheerlijk diner de dag te besluiten.