Richting Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu Richting Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu

Richting Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg Jan en Katja

22 Juni 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag staat er een korte rit op het programma. Ongeveer 150km naar Los Angeles. We hebben besloten vroeg te vertrekken om zo nog een dagdeel Disney extra mee te kunnen pakken. Ons hotel ligt recht tegenover de ingang dus de auto hebben we even niet nodig. Na een uiterst vriendelijke ontvangst direct de excursie voor morgen geregeld. Een tour in Los Angeles. Wordt een pittige want hij duurt 10 uur. Maar als het goed is zien wel alles.

Disney is geweldig en open tot middernacht. Dus een beetje wordt veel Disney. We besluiten om vier uur terug te gaan omdat de kamer dan klaar zou zijn. Maar ja die parades hé. Dus het wordt half zes. Kamer in orde gemaakt, was gedraaid en weer terug naar het park voor een spetterende vuurwerkshow. Daarna nog even ogen uitgekeken in Downtown Disney en rond half twaalf moe maar blij naar bed.