Bijna voorbij ? - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu Bijna voorbij ? - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu

Bijna voorbij ?

Door: Jan en Katja

Blijf op de hoogte en volg Jan en Katja

19 Februari 2012 | Verenigde Staten, Tampa

Vanmorgen zeer vroeg eruit voor de eerste douane check. Daarna ontbijt en wachten om de boot te verlaten. De taxi stond keurig op de afgesproken plek dus op naar het vliegveld.

Daar aangekomen was er een super aardige mevrouw die begreep dat 50 minuten overstaptijd we erg kort door de bocht was. Dus heeft ze ons omgeboekt naar een vroegere vlucht zodat we meer adempauze hebben.

Terug in Holland volgen de foto's asap!!!

• 20 Februari 2012 - 17:19

Maudy En Kees:

Hoi Katja en Jan jullie hebben het zo te lezen heel erg leuk en mooi gehad moet jullie verslagen nog eens goed en rustig door lezen want ik had op Valentines dag geen goed bericht, mijn Keessie heeft een lichte hartaanval gehad op die dag, en ik ben daarna alleen maar bezig geweest ziekenhuis in ziekenhuis uit,dus bij deze jullie ook niet meer kunnen volgen. Heyy Welkom thuis weer en tot zientjes weer, groetjes Kees en Maudy. xxx. Ben benieuwd naar de foto's.. tot op de feud weer.