Fun dag op zee - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu Fun dag op zee - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu

Fun dag op zee

Door: Jan en Katja

Blijf op de hoogte en volg Jan en Katja

13 Februari 2012 | Cayman Eilanden, Georgetown

Het begint te wennen. Na het schip goed verkend te hebben en een voorlichtingsbijeenkomst te hebben bijgewoond krijgt alles z'n plekje. Ook het weer begint dat te doen wat er in de folder staat. De zon schijnt en het is heerlijk toeven op het Lidodek. Bedienden sjouwen af en aan om het je naar de zin te maken. Beneden bij het zwembad zijn allerlei activiteiten bezig. Heerlijk wegdromen op het geroezemoes op de achtergrond.

• 14 Februari 2012 - 08:26

Maudy En Kees:

Heyyyyyyy Jullie zitten op de boot wow,,Happy Valentines day en Gefeliciteerd met Jan genietse eetse drinkse en laat jullie lekker verwennen, doeiiiiiii The Love Boat hhihihiihi, hoe was Arabian Nights??? We horen het allemaal wel doeiiiiii.... groetjes Kees en Maud...xxx

• 14 Februari 2012 - 16:51

Andries:

van harte met je verjaardag en nog een plezierige vakantie

groetjes van ons allemaal

• 14 Februari 2012 - 17:43

Ton, Els En Claudia:

Jan , Happy Birthday. Geniet nog even van de vakantie.