Jantjes verjaardag - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu Jantjes verjaardag - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu

Jantjes verjaardag

Door: Jan en Katja

Blijf op de hoogte en volg Jan en Katja

14 Februari 2012 | Mexico, Mexico-stad

Toen de avond viel na een heerlijke dag op de Cayman Eilanden was er nog het verjaardagsdiner voor Jan. Het was in één woord geweldig!!!! Van ieder gerecht hebben we foto's en we publiceren ze echt als we een goede verbinding hebben. Klapstuk was het toetje voor twee mèt kaarsje en het happy Birthday gezongen door drie dames van de bediening. Jan moest er zowaar van blozen!

• 15 Februari 2012 - 13:17

Maudy En Kees:

Hiiiiiihhiiihi dus een geslaagd verjaardags partijtje geweest, en ja als ze weten dat je jarig bent dan gaan ze voor je zingen ja ,leuk is dat hé,dus romantisch geweest lees ik,het toetje zal vast wel het lekkerste zijn geweest hé, nou ok op naar het volgende verslag en mooie plaatjes daar dan doeii..
    Groetjes weer en genietse volop jullie,oja jullie kunnen terug komen ook want de sneeuw is weer weg whahahahaha.. xxx