Onze eerste borrel!!! - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu Onze eerste borrel!!! - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu

Onze eerste borrel!!!

Door: Jan en Katja

Blijf op de hoogte en volg Jan en Katja

08 Februari 2012 | Verenigde Staten, Kissimmee

De reis was lang maar de moeite waard! De beloning 27 graden!!! We gaan ervoor!

Het hotel viel eerst wat tegen maar als er iemand van bijna twee meter voor je balie staat die zegt dat hij echt niet blij is met de kamer dan geef je gauw een nieuwe sleutel mee voor een klein paleisje.

Dan is het half tien 's avonds en denk je dat je niet meer kan eten. Maar dat is natuurlijk belachelijk in de USA!!!

Aan de overkant van de straat Jan's favoriete restaurant: T.G.I. Friday's Of te wel Thank God It's Friday's.

Daar onze eerste borrel genomen en heel gezellig een toetje gedeeld. Heerlijk!!!

En vervolgens lekker terug naar het hotel om te slapen morgen weer een druk programma!

• 09 Februari 2012 - 08:30

Maudy En Kees:

Zo dat klinkt goed je moet er inderdaad wat voor over hebben wat de reis betreft,maar jullie zitten er nu wel lekker warmpjes bij, veel plezier heerlijk 27 graden man, hier nog steeds koudddd.

Doeiiiiiiii borrelse maar lekker wat af..

• 09 Februari 2012 - 12:57

Andrea En Wim:

Goedemorgen allebei! Wakker worden, slapen kun je thuis ook. Het sneeuwt hier en het is guur, 't is maar dat je 't weet. Heel veel plezier bij Mickey en al die anderen. Laat je helemaal inpakken en eh... mocht je nog tijd over (?) hebben, pak Epcot dan nog "even" mee!