Land in zicht!!! - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu Land in zicht!!! - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu

Land in zicht!!!

Door: Jan en Katja

Blijf op de hoogte en volg Jan en Katja

14 Februari 2012 | Cayman Eilanden, Georgetown

Na een vroeg ontbijt is het dan eindelijk zover! Vanaf ons balkon zien we de CaymanEilanden opdoemen We mogen aan land. Met op het oog mini bootjes worden aan land gebracht. We worden meteen besprongen door allerlei mensen die wat willen verkopen. Maar dwars als we zijn gaan we eerst te voet de boel verkennen.

Bloedheet is het overigens. Binnen twee uur hebben we ons al twee keer ingesmeerd met factor 50.

We zien vele winkeltjes tax free. Wat een aanbod en wat een verleiding. Tegen elf uur besluiten we de eilandtour te doen. Het eiland is schoon, kent geen werkloosheid en slechts twee weken per jaar is het kouder dan 25 graden. Na de tour slenteren we nog wat rond om vervolgens terug te keren naar onze woonboot. Daar strijken we neer op het Lidodek voor de afvaart.

Vanavond krijgt Jan hier z'n surprise verjaardagsdiner. Dus wordt vervolgd!!!

• 14 Februari 2012 - 20:38

Kees En Maudy:

Wat klinkt dit allemaal leuk zeg en romantisch.gezellig op Valentine en Jan zijn verjaardag ook nog lekket dineren,goh jongens uh ik ben helemaal niet jaloers hoor,hihi.Bye bye...genietse...xxx