Delaatste dag in San Fransisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu Delaatste dag in San Fransisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu

Delaatste dag in San Fransisco

Blijf op de hoogte en volg Jan en Katja

16 Juni 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag onze laatste vakantiedag. We worden wakker met een lekker zonnetje. Hopelijk blijft het zo. Na een uitgebreid vaderdagontbijt laten we ons door de shuttle naar het vliegveld brengen om vandaaruit met de BART naar het centrum te gaan. Om ons heen alleen maar Nederlanders. Op een tussenstations zien we dat de lucht potdicht zit. Niet weer...... We duiken weer onder de grond en na een kwartiertje komen we boven ennnn. ZON!!!!!!!! En drukte. De marathon van San Fransisco is in volle gang. Wat een mensenmassa! En overal kraampjes en muziek en meer mensen en muziek. We wandelen naar Fishermanswarf en zien dat het kantoortje van de rondrit per bus open is. We mogen voor half geld een rondrit maken. De mevrouw zegt dat we iets eerder mogen komen voor de beste plek voorin. Dat laten we ons geen tweede keer zeggen! We genieten van een ruim twee uur durende rit en hebben het uitstekend naar onze zin.

Tijdens de rit komen we erachter dat we veel, veel te veel nog niet gezien hebben. Jammer! Toch nog ooit maar weer eens terug want als je de mensenmassa wegdenkt is het hier eigenlijk best leuk!

We sluiten af met een diner met een mega dessert. Dan terug naar het hotel om in te pakken, de shuttle te regelen en te gaan slapen. Als het lukt.

Nog heel even genieten!