Via sequoia national park naar Fresno - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu Via sequoia national park naar Fresno - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu

Via sequoia national park naar Fresno

Blijf op de hoogte en volg Jan en Katja

13 Juni 2013 | Verenigde Staten, Fresno

Vandaag niet zo'n lange maar wel een hele mooie rit. Via Sequoia National Park rijden we vandaag naar onze een na laatste plaats. Over Fresno kunnen we kort zijn: we vergeten het snel weer. Het hotel ligt achteraf, wel met mooi zwembad helemaal voor ons alleen maar erg onveilig als het donker wordt. Dus over naar de dag.

Sequoia National Park daarentegen: echt ge-wel-dig!!!!!! De bomen. Het idee achter iedere boom een beer tegen te kunnen komen, de watervallen. Ze zijn één voor één geweldig. Natuurlijk hebben we niet de bus genomen naar Shermans tree. Een boom met een omtrek van 33 meter!!!!!!! We hebben gelopen, geklauterd en gepuft. Alhoewel het verschil in temperatuur was slechts 33 graden. Celsius! Dat werd later wel weer goedgemaakt. In Fresno was het een aangename 32 graden.

De avond hebben we besteed aan het plannen van onze laatste dagen in San Fransisco.