Een dagje rust - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu Een dagje rust - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu

Een dagje rust

Blijf op de hoogte en volg Jan en Katja

24 Juni 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Laat ik maar beginnen met de avond. Wat ons overkomen is: jan vond het Rainforest café in Downtown Disney geweldig om te zien. Dus we hebben ons op de wachtlijst laten zetten en toen het eenmaal zover was om te gaan eten werden we in de buurt van een jong stel met twee kinderen geplaatst. Terwijl we het menu bespraken vroeg de man waar we vandaan kwamen. Nou doet iedere Amerikaan dat dus wij zeiden uit Nederland. De man bleek daar en de rest van Europa wel vaker te komen. Het werd een leuk gesprek waarin de verschillende culturen van Frankrijk, Duitsland en Nederland aan bod kwamen. Ook de geschiedenis die wij wel hebbenen Amerika niet kwam aan bod. Toen het eten werd gebracht wenste hij ons smakelijk eten en daarmee was het gesprek beëindigd. Nadat zij klaar waren wensten ze ons een fijne avond en gingen ze weg. Onze ober kwam zeggen dat onze rekening betaald was en of we nog een toetje wensten. We moesten er wel om lachen. Toen hij na een kwartier nog niet kwam met de rekening en we er weer om vroegen zei hij weer dat die man uit Austin, Texas betaald had. Ook het speciale glas waar ik uit gedronken had kreeg ik mee. Ik zei dat we nu echt gingen. De rekening bleek echt betaald!!!!! We snappen er nog steeds van. Waarom? We hebben ze gezocht maar niet meer kunnen vinden. We zijn er beduusd van.

Verder hebben we vandaag gewandeld. Verder dan ons voorgenomen en het was warm en we moesten ook nog terug. Verder hebben we gewinkeld in Downtown en echt even gas terug genomen.