Weer op weg. - Reisverslag uit Marana, Verenigde Staten van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu Weer op weg. - Reisverslag uit Marana, Verenigde Staten van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu

Weer op weg.

Blijf op de hoogte en volg Jan en Katja

17 Juni 2014 | Verenigde Staten, Marana

Maandag de 16e was het dan zover. Terug waar we de vorige reis hadden afgebroken. We begonnen met een fikse vertraging waardoor we de aansluiting in Phoenix net misten. De deur werd net voor onze neus gesloten. Dat betekende zes uur wachten. Echter tot onze grote blijdschap werd onze naam ineens omgeroepen en werden we op een eerdere vlucht gezet. Wat waren we blij!!!!!!!

Ipv 15.30 landden we 19.30 mede veroorzaakt door noodweer onderweg. Eenmaal in Phoenix aangekomen snel de auto opgehaald en op weg voor de laatste anderhalf uur. De ranch had ons al gebeld dat we ons geen zorgen hoefden maken ze zouden wachten. Om half elf arriveerden we uitgeput en in het pikkedonker op de ranch. Ingecheckt en direct door naar bed. Wat een verrassing om wakker te worden in een sfeervol huisje met woon-, slaap en badkamer! Na een heerlijk ontbijt de ritten voor de komende dagen vastgelegd. Langzaamaan ontspannen we een beetje en beginnen we te genieten.

• 17 Juni 2014 - 23:26

Kees En Maud:

Heyyy Katja en Jan..hierbij willen wij jullie een paar leuke weken toewensen..wat ziet dat er allemaal mooi en cool uit..heel veel plezier geniet ervan..en laat dit voor jullie en laat dit een top vakantie worden..doegggg groetjes Kees en Maud..xxx

• 19 Juni 2014 - 00:29

Annemarie Slinger:

Hoi Jan en Katja,
    Hier gaat alles zijn gangetje. Werken, WK kijken en onze beestjes. Met iedereen gaat het erg goed. Dus... ... enjoy!!! Heel veel plezier en lekker genieten!! Veel knuffels (ook van je visjes), veel liefs Annemarie