Durango - Reisverslag uit Durango, Verenigde Staten van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu Durango - Reisverslag uit Durango, Verenigde Staten van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu

Durango

Blijf op de hoogte en volg Jan en Katja

26 Mei 2014 | Verenigde Staten, Durango

Iedereen in onze omgeving weet wat we hebben meegemaakt. Toch wil het verhaal van Durango jullie niet onthouden omdat deze plek deze mensen het verdienen om genoemd te worden.

Na aankomst in Durango hadden we het gevoel bijna 150 jaar in de tijd te zijn teruggegaan. Wat een prachtig stadje! Wat een aardige mensen en wat was het hier leuk!

Een heerlijk diner op de eerste avond we waren helemaal gelukkig. Wat er verder gebeurde is hier niet de plek voor. De dag erna hebben we zoveel hulp en liefde gekregen. Het hotel had de excursie balie ingelicht en deze mensen hadden het geld voor alle excursies al teruggeboekt. Onze reis terug naar Nederland zou pas twee dagen later zijn. De mensen van de Silverton trein boden ons daarom aan om toch mee te gaan. En we kregen het advies om op eigen gelegenheid de mesa Verde te bezoeken. Daar aangekomen wist de Ranger dat we kwamen en kregen we een kaart mee zodat we toch dicht bij de huizen konden komen. Echt geweldig!

De dag erna zijn we met de trein naar Silverton geweest. Opnieuw super aardige mensen. Als het niet zover weg was ging ik er morgen wonen. Ondanks alles genoten!