De eerste dag. - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu De eerste dag. - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu

De eerste dag.

Blijf op de hoogte en volg Jan en Katja

23 Mei 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Na een nacht van waken en slapen een uitgebreid ontbijt en op pad. De glitter en glamour van de nacht heeft plaatsgemaakt voor schoonmaakploegen. Alles wordt gepoetst. Tot de verkeerspalen aan toe. Wij besluiten de bus richting strip te pakken. Wat is het toch heerlijk een man te hebben die van winkelen houdt. Binnen no time heb ik leuke kleren gescoord. Daarna naar het Venetian. Wat een prachtige plek is dat toch. Terug naar het hotel en dan vallen we zomaar in slaap. Om pas tegen zeven uur weer wakker te schrikken. Op naar de Golden Nugget voor ons diner bij het aquarium. Daarna terug de herrie in en ons vergapen aan topless nonnen, hippies en alle soorten actiefiguren. Kortom een fantastische dag!