Eindbestemming San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu Eindbestemming San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu

Eindbestemming San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Jan en Katja

14 Juni 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag reizen we naar ons einddoel, San Francisco. Al gaande wordt het gevoelig kouder en eindigen we net boven de 20 graden. Het lijkt wel of het vriest!

Maar erger nog: wat een chaos!!!!!! Wat een auto's, slechte bewegwijzering en organisatie. Moesten we nu wel of niet betalen voor de Golden Gate Bridge. We zitten klaar met onze dollars maar niemand die ze in ontvangst kan nemen. Wel bordjes met boete dreigementen van $ 500,- als je niet betaalt. Pffffffff

De geplande 3,5 uur worden er ruim zes! Klaar ben ik ermee! We zijn ontzettend slecht voorgelicht door het reisbureau. Die vonden het beter als we de auto zouden houden. Nou dat is dus geen optie!!!!! Omdat de dag toch al verpest was zijn we hem maar gaan inleveren op het vliegveld drie kilometer verderop. De gratis shuttle terug naar het hotel is al net zo'n drama om te vinden al het andere in deze stad. Als we eindelijk terug zijn in het hotel is het al bijna avond en is mijn planning naar de maan.

Deze stad moet morgen heel wat doen om mijn hart te laten ontdooien. Laat staan het te winnen.