Naar St. George - Reisverslag uit Saint George, Verenigde Staten van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu Naar St. George - Reisverslag uit Saint George, Verenigde Staten van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu

Naar St. George

Blijf op de hoogte en volg Jan en Katja

10 Juni 2013 | Verenigde Staten, Saint George

Vanmorgen vroeg uit de veren want het is weer reisdag maar onderweg willen we graag Zion National Park bezoeken. We zijn gewaarschuwd voor de hitte maar als we opstaan is het een beetje bewolkt. Een mooie dag voor opnieuw nieuwe avonturen. Echt binnen een uur is de bewolking verdwenen en schiet de temperatuur omhoog. Overal worden we gewaarschuwd water mee te nemen en rustig aan te doen. We besluiten om krachten te sparen gebruik te maken van de shuttle om van A naar B te gaan. Wel willen we de Virgin River bezoeken met al z'n pracht dus gaan we dat stuk wel te voet doen. Heen ging prima met vele vriendelijke eekhoorntjes om ons heen. Nog even gedompeld in de rivier en toen weer terug. Inmiddels was de temperatuur opgelopen tot 42 graden. En toen ging bij mij het licht uit. Ik kon nog net een rotsblok in de schaduw opzoeken. Een stel beroeps trailsetters zagen het gebeuren en gaven advies. Even wachten nog wat drinken en dan rustig weer door. Dat hebben we gedaan. Daarna vond Jan het mooi geweest en hebben we koers gezet naar het hotel mét zwembad. Goddelijk!!!!!!