Naar Torrey - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu Naar Torrey - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu

Naar Torrey

Blijf op de hoogte en volg Jan en Katja

07 Juni 2013 | Verenigde Staten, Torrey

Vandaag laten we helaas Moab achter ons en reizen we door naar Torrey. Als eerste doen we Deadline Horse Point aan. Dit heet zo omdat vroegere mustangs naar deze smal toelopende plaats boven de Coloradorivier werden gedreven. Velen wilden niet gevangen worden en sprongen over het hek 2000 meter naar beneden hun dood tegemoet. Erg indrukwekkend!

Vervolgens gingen we door naar Capitol Reef. Het leek wel of Jan een verkeerde afslag had genomen. Het leek alsof we op de man waren beland. Erg apart.

Volgende stop was een plek waar nog Mormonen leven. Daar hebben we de allerlekkerste appeltaart ever gegeten. Helaas is het recept geheim en alleen voor Mormonen.

Toen door naar ons hotel dat echt in niemand land stond. Gerund door Amerikaan die alleen maar Chinezen in dienst had. Zwembad met heerlijke wind tegen de achtergrond van de bergen was top! Maar het eten. Je hebt smerig smerig en smerig. Maar zelfs klikt Jan lustte dit echt niet. En nog beledigd dat ze geen fooi kregen ook.

De avond werd ruimschoots goedgemaakt door de Ronde van Utah. Wielrenners die in 24 de staat Utah rondrijden in estafette. En bij ons was een wisselplaats. Bloedgezellig en leuke mensen. Aan de overkant kwam de flowerpower weer tot leven.

• 08 Juni 2013 - 19:56

Maudy:

Heyyyyy Katja en Jan wat maken jullie toch weer een mooie trip hé,,goh at een reis jongens,,jullie zien heel veel,,leuk en mooie plaatjes weer..veel plezier nog..groetjes Kees en Maud.xxx