Richting Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu Richting Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Jan en Katja Vledder - WaarBenJij.nu

Richting Grand Canyon

Blijf op de hoogte en volg Jan en Katja

02 Juni 2013 | Verenigde Staten, Grand Canyon Village

Na een goede nacht op de ranch eerst naar de indianen. Wij hadden een pas gekregen waardoor we vrij over het land mochten reizen. De zogenaamde tol die was ingevoerd was alleen maar om mensen te dwingen serieus naar de omgeving te laten kijken. Vee loopt dar vrij rond en wordt doodgereden door mafkezen zonder respect voor omgeving en natuur. We voelden ons terecht gekomen midden in een oorlog tussen de blanke. En indianen. Na het bezoek aan de indianen gingen we door naar de grand canyon. Een loodzware rit over onverharde wegen. Geen bereik van telefoon en geen internet. Nu kon dat laatste ons gestolen worden maar met de laatste dagen in ons achterhoofd toch een wat onrustig gevoel niet bereikbaar te zijn.